tirsdag, december 04, 2007

December hygge

Jeg kan rigtig godt li' jul, men jeg har altså svært ved at finde julestemningen frem i år... børn og mand synes ikke, at pynten er så vigtig, så jeg må klare det selv. Husbonden har dog sat lyskæder på træet i forhaven og på det lille æbletræ i baghaven.

Havenisserne er kommet frem fra sommerens hi og en krans til døren er det også blevet til... Indendørs er her dog langt fra pyntet op endnu, men mon ikke det kommer, sådan stille og roligt i løbet af de næste par uger... Kalenderlys og adventsdekoration er på plads og der er købt ind til produktion af kager og godter.

6 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Det lyder da som om du er rigtig godt i gang - tingene kommer i det tempo de nu kan - i den rækkefølge de nu kan - håber det går bedre med "det hele". :-)

Anonym sagde ...

Jeg smiler så stort - for din røde hoveddør - sådan en havde vi indtil sidste år, hvor vores blev skiftet. Jo julen nærmer sig..... gad vide om du skal bage en juletræs-kage eller julemands kage - ja det er ingen konkurrence -jeg tænkte bare....

Kagekonen sagde ...

Marianne, jeg har faktisk juletræer på bedding... har faktisk også en julemandsform, men har endnu ikke prøvet at bage i den.

Anonym sagde ...

Tænkte jg det ikke nok...... du er ude på at mundvandet bare skal løbe konstant.......

Helle K. sagde ...

Jeg priser mig SÅ lykkelig for, at kalorierne ikke følger med gennem skærmen, så ville stolen også snart give efter. :-)

Kagekonen sagde ...

hæ-hæ helle k. hvem der bare kunne nøjes med at kigge på de søde sager...