søndag, december 23, 2007

Vi er klar...


Juletræet har står i sin pragt og lyser i stuen. Det er bestemt ikke overpyntet, men det er hvad vi orker. Den sidste gave er købt og om lidt er alle gaver pakket ind.

Der er bagt jødekager, pebernødder og honningkager. Klejnerne er kogt og den hjemmelavede konfekt står klar i bøtter og dåser på køkkenbordet.

Der er danset vals med støvsugeren, tango med gulvmoppen og støvekosten fik også en svingom. Badeværelserne stråler og der er sat friske lys i de udendørs lanterne lige klar til at tænde når mørket falder på.

Alt er klar til ryk ind i aften, hvor vi skal lægge hus til "lille jul". I skilsmissefamilier må julen strækkes over flere dage, alle vil gerne se alle og når det indbefatter dine, mine og vores så må der holdes jul i flere omgange, det gør vi så og vi nyder det, for vi har næsten ikke prøvet andet.

Glædelig jul til alle jer derude i blogland.

8 kommentarer:

Andrea sagde ...

Smukt tre - nyd nu alle jeres julenegivenheder og hinanden.

God jul.

Andrea sagde ...

Træ -selvfølgelig ;)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hej kære Kagekone :-).
En rigtig glædelig jul til dig og din familie. Vi har også fejret lille-jul i år med ældste søn og svigerdatter.
Glæder mig til at følge med i din blog i det nye år.
Mange hilsner
Anne-Mette

Anonym sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og alle dine, og jeres :)

Må I få nogle fantastiske juledage sammen, med masser af hygge.

Anonym sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud, og jeg håber I havde en rigtig dejlig dag!

Lene sagde ...

Kære kagekone, glædelig jul til dig og din familie

Sifka sagde ...

Kære Kagekone. Rigtif glædelig jul:)

Kagekonen sagde ...

Tak for alle de søde hilsner.

Jeg har fuld gang i det store kageprojekt, så det bliver ikke til mange kommentarer rundt i blog-land.

I overmorgen skal den afleveres, og så tager jeg revanche, men først skal jeg sove...