tirsdag, december 04, 2007

En kunstner i aktion...

Youtube er en sand guldgrube... jeg tror næsten at man kan finde alt på det site, også tips og tricks til kagedekoration...

Robin Hasset fra The Dessert Tray er dygtig til det med kager. På denne video får man et rigtig godt indtryk af arbejdsprocessen fra start til slut.



Man kan finde rigtig mange andre små tutorials på youtube bl.a. denne, som min veninde har lavet


Denne video fra Planet Cake i Australien viser, hvor let det er at lave en overdådig sløjfe i stil med den jeg havde på husbondens pakkekage i sommer

4 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Det er rart at se, sådan en kunstner, som alligevel er "naboens datter" - ikke fancy og skabagtig, bare helt almindelig, men totalt dygtig. :-)

Lene sagde ...

tak for linkene, det var sjovt at se, hvordan du kreerer dine kager :-)

Kagekonen sagde ...

Jeg tænkte nok, at I ville ku' li' dem.

Anonym sagde ...

Wow.. nu forstår jeg også meget bedre, hvorfor mine kager bliver vind og skæve.

Og tricket med sugarpaste i microen, tror jeg godt jeg tør prøve nu.. synes nemlig altid det er lidt hårdt at komme i gang. med det. :)